Ett nytt försök...

Nu provar jag att lägga upp bilderna igen... vet inte om det fungerar bättre idag. Men men :) Det finns inte så mycket annat att tillägga just nu, kattungen sköter sig finfint och vi väntar på att bli serverade pannkakor. Jo, igår fick Gandalf lite lax. Som han slukade. Dannes morföräldrar har svårt att komma ihåg vad han heter, så han har fått smeknamn som Alf, Hubert, Fredrick... ja, listan är lång och jag minns inte alla. :) Själv håller han sig snällt på rummet mestadels, men då och då vågar han sig fram.

Jaja, det verkar inte fungera idag heller. Jag ger nog upp... bilder får vänta tills vi kommer till Göteborg. Men som kul kuriosa måste jag bara säga en sak till: Gissa vad Gandalf har som spade till sin balja under Oskarshamnsbesöket?


















... en sådan där sak som man skrapar bort tapetrester med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0